måndag 13 oktober 2014

Ord & bild: varje dag

Jag hittade en rolig utmaning hos Designmadde. Ord & bild, varje dag. Utan krav på att lägga ned massor av tid, bara njuta och koppla av en stund i verkstan! Så tänker jag. Och, äntligen kommer blocket jag köpte för länge sen till användning! Det är tjocka trevliga sidor som väl tål att blötas ner ordentligt. Märker att jag kan använda båda sidor på varje ark.
Nån gång tänkte jag väl också fixa till omslaget, men det får vänta.



Tekniken i dag blev Dylusion spray. Och en massa vatten. Lite gnugg med Distress och några duttar med Distress Markers. Några spillbitar i blått kom till användning. Ett hörn med guldembossing. Och så text. Varför det blev just blått i dag och just denna text går jag inte in på, det får vara intressant bara för mig!
Bilderna är förstås klickbara om du vill titta nära!


2 kommentarer:

  1. Så glad att jag kunde inspirera. Så roligt att du kommit igång. Heja! (tycker så om guldkanten )

    SvaraRadera
  2. Inspirerande! Blir också sugen på att vara med.

    SvaraRadera